Reis Spanje Portugal dag 27 - Reisverslag uit Bolnuevo, Spanje van cobyendre - WaarBenJij.nu Reis Spanje Portugal dag 27 - Reisverslag uit Bolnuevo, Spanje van cobyendre - WaarBenJij.nu

Reis Spanje Portugal dag 27

Door: Coby en Andre van Roij van Oosteren

02 Mei 2015 | Spanje, Bolnuevo

Vrijdag, 01 mei is hier in Spanje een vrije dag dus zijn er afgelopen donderdag en vandaag veel Spaanse mensen voor een lang weekend naar de camping gekomen, waaronder veel kinderen. Nu lijkt het hier in ieder geval niet meer op een open lucht bejaardenhuis.
Als je hier buiten eet dan krijg je gelijk last van mee-eters. Niet van die dingen die je uit kunt knijpen maar "mussen".
Heel veel mussen. Als je ze gaat voeren zitten er meteen zo'n dertig om je heen. Als je niet oplet eten ze mee uit de pan zoals op de foto te zien is.
Wandelen in de bergen is hier schitterend. We hebben hier de grootste paddenstoelen ooit gezien. Grote gele cantharellen, wel zo'n 7 meter hoog.
Het wordt steeds warmer en dat heeft als voordeel dat de "keffertjes" hun gemak houden.
Wij trouwens ook.
Groetjes,

Coby en Dre.

• 02 Mei 2015 - 22:30

Nol:

Hallo Reizigers,

Zag ik dat goed ............. een mooi groen broekje. Pas op jonge ook daar lopen liefhebbers rond. Tenzij je je sokken aanhoudt dan zal het wel meevallen.
    En wat de mee-eters betreft; er is zo te zien niet veel meer te halen dus die kunnen rustig op of in de pan gaan zitten. Ik denk dat ze zelf uit moeten kijken want gebakken mussen smaken voortreffelijk.
    Nou geniet van de hitte.

Nol en Lies

• 04 Mei 2015 - 17:35

Anouk:

Hoi rondreizigers,

Ondanks de keffertjes en de mee eters klinkt het toch als een prachtige reis in een even zo mooie omgeving!
    Geniet er lekker van en als jullie mee willen doen voor de volgende ronde met een keffertje,
    Mario is vorige week donderdag vader geworden van 9 puppies!!!

Veel plezier nog!

groetjes,
    Peer en Anouk

• 05 Mei 2015 - 16:35

Betsie:

hoi reizigers mooie natuur daar zo zie je nog 's wat doe die mee eters in de pan [deden we heel vroeger ook weet je nog///]groetjes van huub en mij