Reis Spanje Portugal DAG 12 - Reisverslag uit Peñíscola, Spanje van cobyendre - WaarBenJij.nu Reis Spanje Portugal DAG 12 - Reisverslag uit Peñíscola, Spanje van cobyendre - WaarBenJij.nu

Reis Spanje Portugal DAG 12

Door: Coby en Andre van Roij van Oosteren

16 April 2015 | Spanje, Peñíscola

Donderdag, 16 april omstreeks 10.00 uur vertrokken uit Peniscola en 211 km verder omstreeks 13.00 uur aangekomen op camping "Santa Marta" in Cullera.
Gelijk bij vertrek reden we bij de toerit naar de snelweg AP-7 op een stilstaande file. We konden nog net omdraaien en de N-340 oprijden richting Tarragona om vervolgens de volgende toerit naar de snelweg te nemen. Verder zonder problemen op de camping in Cullera aangekomen. Het is een leuke camping vlakbij de boulevard en net achter de appartementsgebouwen.
In tegenstelling tot Peniscola is het hier absoluut niet druk. Het is een leuke camping met mooi schoon sanitair. Aangezien het tegen een heuvel ligt betreft het een terrassencamping maar is prima te belopen voor oudere mensen. Vlakbij boulevard en strand maar toch ver genoeg er van af om daar geen last van te hebben. We hebben hier bijna het hele strand voor ons alleen terwijl het toch ruim 2 kilometer lang is en overal gemiddeld 50 meter breed. Ik vermoed dat het over 3 a 4 weken wel anders zal zijn.
Het is hier droog en zonnig weer en we blijven hier nog wel tot na het weekend.

• 19 April 2015 - 10:01

Ried:

Hoi lieve mensen, zo te lezen nog steeds alles volgens de planning.ik wilde jullie eigenlijk vanmorgen bellen, maar wist het landnummer van Spanje niet. Dus maar een mail. Hier alles oké, knie ook, minder pijn, wel goed oefenen steeds. Boet gaat als een trein, deze week veel stoeltjes en tafeltjes geschilderd voor Pietro. Het zomerseizoen begint , dus moeten de tafels en stoelen naar buiten voor de winkel. Ze komen ze vandaag ophalen. Het bridgen ging weer slecht, maar dat kunnen jullie ook volgen. Deze donderdag bridged Boet met Carol, misschien beter resultaat. Ik ga een weekje met zussen en schoonzussen naar Baarle Nassau. Goed weer voorspeld, dus dat wordt genieten. Boet wordt van alle kanten uitgenodigd, maar is het liefst op zichzelf, dus als er geen darmafsluiting komt, gaat alles naar wens. Nog heel veel fijne weken liefs Boet en Ied

• 20 April 2015 - 09:56

Susan:

Hee vakantiegangers,
    Zo te horen gaat het nog steeds heel goed en vermaken jullie je prima!
    Gaat alles nog steeds volgens planning? Hier is het ook mooi weer en dat scheelt veel

• 20 April 2015 - 10:58

Truus:

Hoi euroreizigers, zo te horen gaat alles naar wens.

Geniet maar lekker , wij volgen jullie via de mail.

Groetjes Truus en ad