Reis Spanje Portugal dag 26 - Reisverslag uit Bolnuevo, Spanje van cobyendre - WaarBenJij.nu Reis Spanje Portugal dag 26 - Reisverslag uit Bolnuevo, Spanje van cobyendre - WaarBenJij.nu

Reis Spanje Portugal dag 26

Door: Coby en Andre van Roij van Oosteren

30 April 2015 | Spanje, Bolnuevo

Vandaag, donderdag, 30 april begint het hier steeds harder te dooien. Ze beloven 30 gr. en weinig wind.
Vandaag vanaf de camping via het strand naar het 3 km verder gelegen Puerte de Mazarron gelopen. Het stadje met de haven en boulevard is zeer mooi en schoon. Het is hier nergens duur. In de betere cafe's en restaurants kost een goeie bak koffie 1,50 euro. Het eten voor 2 personen bij de chinees tegenover de camping was goed en kostte inclusief een fles witte wijn 21,50 euro.
De camping zelf heeft schitterend sanitair met fonteinen en mooie bloemen.
De camping is, zoals de meeste hier, ingericht in "straten".
Wij hebben geluk, want we hebben een " hoekhuis ".
De kattenbende is nog steeds aanwezig maar "keffertje" hebben we niet meer gehoord of gezien. Kan zijn dat ie met zijn baasje weer huiswaarts
is gekeerd.
Morgen en in het weekend zullen er waarschijnlijk veel Spanjaarden komen want die hebben morgen ook al vrij en het gaat steeds harder dooien.Temperaturen lopen op naar waarden tussen 35 en 40 graden.
Met dit vooruitzicht hebben we de luifel maar aan de camper gemaakt, zodat we toch buiten kunnen zitten, maar dan wel in de schaduw.

Hasta la Pasta en tot morgen,

Coby en Dre.

• 02 Mei 2015 - 22:23

Nol:

Nou dat klinkt beter als hier. Hier dooit het nog ieder morgen want regelmatig duiken de temperaturen nog onder het vriespunt. Een geluk, Lies komt zich opwarmen. Aan de bridgetafel waren er weer een paar niet bij de les. Volgende week de slotdrive nog en dan zit het seizoen er op. Ze gaan wel door met inloopzomerdrive.

Nol en Lies

• 04 Mei 2015 - 13:07

Anneke:

Wat vervelend die temperaturen daar. Lekker genieten! Hier is het elke keer afwachten of we het droog houden. Vandaag ook weer.
    1 gelukje met Koningsdag. Iedereen vrij en gelukkig geen regen. Vandaag en morgen nog vrij. Morgen verjaardag van Ineke en Robert vieren. Stuur wat van de weer hun kant op. Hebben ze wel verdiend. Gr. Jankees en Anneke

• 05 Mei 2015 - 21:48

Truus:

Fijn dat jullie mooi weer hebben, hier wisselt het nogal.

De montaiganwijn is weer in de reclame dezeweek,tot 9 mei,laat even eten of en
    Hoeveel jullie willen.

Groetjes, Truus en ad

• 13 Mei 2015 - 22:47

Betsie:

hoi coby en dre kunnenjullie wel alde zon naar jullie toetrekken en ons hier met de gebakken peren laten zitten dit is voorlopig de laatstekeer denk ik want morgen komen onze gasten uit canada en ik weet niet of het er dan nog van komt om aan de p.c. te zitten en zaterdag vertrekken we naar frankrijk dus voor nu nog een fijne vakantie verder .groetjes en liefs van huub en mij