Reis Spanje Portugal dag 28 en 29 - Reisverslag uit Bolnuevo, Spanje van cobyendre - WaarBenJij.nu Reis Spanje Portugal dag 28 en 29 - Reisverslag uit Bolnuevo, Spanje van cobyendre - WaarBenJij.nu

Reis Spanje Portugal dag 28 en 29

Door: Coby en Andre van Roij van Oosteren

07 Mei 2015 | Spanje, Bolnuevo

Zaterdag 02 en zondag 03 mei in het Zuid Spaanse Bolnuevo.
Nog steeds temperaturen tussen 35 en 40 graden en veel zon.
Zaterdag nog 3 uur in de bergen gewandeld. Was redelijk warm maar zeer mooi. De meeste planten staan in bloei. Ze hebben hier een zeer rijke natuur wat wilde bloemen betreft. In de middag in zee gezwommen. Niet van dat "vlug erin en vlug terug" maar toch een kwartiertje in het water gedobberd.
Je blijft hier namelijk beter "drijven" dan in Nederland. Als afsluiting de zondagmorgen naar de wekelijkse markt in Puerte Mazarron gewandeld.
Was een grote markt maar niet echt bijzonder. Toch voor Coby een bikini en voor mij een nieuwe zwembroek gekocht. Ook nog twee hoesjes voor mijn ouwe Nokia want die zijn in Nederland schaars aan het worden. Terug op de camping nog even naar het strand geweest en in zee gezwommen.
Helaas hebben we vanavond afscheid genomen van de "keffertjes" want morgen rijden we naar Granada.
We zullen ze (niet) missen.

Groetjes,

Coby en Dre.